STIFTELSESMØTE TROMSØ 22. FEBRUAR 2023

I etterkant av dagskonferansen om rygg som vi hadde 5. november 22 i Tromsø, ringte Karin rundt til noen av deltakerne for å forespørre om de kunne være med i et styre for en avdeling. Det lyktes å rekruttere 2 medlemmer, pluss at vi hadde 1 medlem som allerede hadde bekreftet at hun ville stille.

Alle medlemmer i Troms og Finnmark, fikk tilsendt invitasjon til stiftelsesmøtet. Det ble avholdt 22. februar kl 1830 i møterommet på Peppes Pizza i Tromsø. invitasjonen ble lagt ut på facebookgruppen for hva som skjer i Tromsø, og på Ryggforeningen sin hjemmeside og sosiale medier.

Presentasjon av Ryggforeningen

8 medlemmer (dvs 7 var allerede medlemmer + 1 meldte seg inn i løpet av møtet) møtte opp på stiftelsesmøte. Karin ønsket velkommen, og fortalte litt om Ryggforeningen. Deretter tok vi en runde rundt bordet og presenterte oss før vi startet stiftelsesmøte.

Navnet på avdelingen ble vedtatt å være Ryggforeningen avdeling Troms.

Da vi kom frem til valg, ble alle forespurt om de kunne tenke seg å være med i styret. 5 av deltakerne svarte ja.

Følgende ble valgt til å danne styre i Ryggforeningen avdeling Troms:

Mariann Skog – leder

Karine Lovise Strand Jensen – nestleder