Skoliosetreff for barn og unge 2023

INVITASJON TIL SKOLIOSETREFF FOR BARN OG UNGE 15.-17. SEPTEMBER 2023
STED: Hurdal syn- og mestringssenter, ved Hurdalssjøen.

Skoliosegruppa har igjen gleden av å invitere til skoliosetreff for barn og ungdom med pårørende, denne gang på Hurdal syn- og mestringssenter, Østsidevegen 101, 2090 Hurdal. (Gratis Parkering)

For å få litt mer tid sammen, starter vi også i år på fredag ettermiddag med oppmøtetid fra kl. 17.00.

Egenandelen er 1.000,- for barn/ ungdom, og 1.200 for foreldre/pårørende.

Denne egenandelen gjelder for medlemmer i Ryggforeningen for hele helgen. Du får to overnattinger, full pensjon fra middag fredag, t.o.m. lunsj søndag, samt tilgang til foredrag og alle aktiviteter i det oppsatte programmet.

Alle som deltar skal ha betalt medlemskontingent for 2023.
Påmelding til treffet via internett på følgende lenke:

Fyll ut ett skjema for hver deltaker.

PÅMELDINGSFRIST: 15 AUGUST. 2023.

Først til mølla prinsippet gjelder, og det er begrenset med plasser!

Det er bindende påmelding etter at påmeldingsfrist har utløpt.

Håper vi har fått laget et program med både faglig innhold og aktiviteter som er av interesse. Vi synes også det er viktig å sette av god tid til det sosiale, erfaringsutveksling og likepersonsamtaler.

For program og praktisk informasjon. Klikk her