Vi trenger din hjelp!

Vi trenger din hjelp! Ryggforeningen i Norge ønsker å lage en digital informasjonsbank som skal formidle kunnskap om rygghelse. Målet med informasjonsbanken er å trygge personer med ryggplager, samt å bidra til at de kan gjøre kloke valg i forhold til ryggplagene sine. Informasjonsbanken skal bygges opp omkring ca. 10 hovedtemaer innen rygghelse gjennom hele livsløpet. Prosjektet er støttet av Stiftelsen Dam. Vi trenger din stemme. Hva mener du er de viktigste temaene innen rygghelse gjennom hele livsløpet? Hvilke temaer ønsker du informasjon om i en digital informasjonsbank?  Trykk på denne lenke og gi oss dine innspill (alle innspill er anonyme): https://nettskjema.no/a/godrygg Tusen takk for at du bidrar – sammen skal vi bedre tilbudet til personer med ryggplager i Norge. Hvis du kjenner andre som kan være med og bidra, setter vi stor pris på om du deler lenken med dem.   Vennlig hilsen Arne Fagerlie prosjektleder, leder av medlemsgruppa “Spinal Stenose – Degenerativ Rygg”, Ryggforeningen Rikke Munk Killingmo co-prosjektleder, fysioterapeut PhD & forsker, OsloMet – storbyuniversitetet   Eksempler på temaer kan være: Hva vet vi om grunnlaget for god rygg i barneårene? Ryggplager under barsel og etter fødsel? Ryggen krangler, når skal du ta kontakt til fastlegen eller annet helsepersonell? Når er det behov for å ta et bilde samt fordeler og ulemper med bildediagnostikk? Enkle øvelser du kan innpasse i dagliglivet.
Skroll til toppen