Invitasjon til skoliosetreff for barn og unge

INVITASJON TIL SKOLIOSETREFF FOR BARN OG UNGE 13.-15. SEPTEMBER 2024
Sted: Clarion Hotel Tollboden, Tollbugaten 43, DRAMMEN

Skoliosegruppa har igjen gleden av å invitere til skoliosetreff for barn og ungdom med pårørende, denne gang i Drammen på Clarion Hotel Tollboden, sentralt på Strømsø.

Hotell sentralt i Drammen | Clarion Collection Hotel Tollboden (strawberry.no)
I år vil vi starte med registrering fredag fra kl. 18. Det blir servert et varmt kveldsmåltid til alle kl. 1900.

Gi beskjed dersom dere ankommer senere.

EGENANDELEN ER KR. 1.000 FOR BARN/ UNGDOM, OG 1.200 FOR FORELDRE/PÅRØRENDE.
Denne egenandelen er for hele oppholdet for medlemmer i Ryggforeningen. Du får to overnattinger, alle måltider fra fredag kveld t.o.m. lunsj søndag, samt tilgang til foredrag og alle aktiviteter for de unge i det oppsatte programmet.
Alle som deltar skal ha betalt medlemskontingent for 2024.
I år vil vi gi reisestøtte til dere som har store reisekostnader. Vi dekker reiseutgifter som overstiger 1000 kr. pr. person (billigste reisemåte) med inntil 1500 kr. i reisestøtte. Dersom noen skulle få ekstra kostbar reisevei fra der de bor, ta kontakt med Ryggforeningens kontor.
(Flybilletter o.l. må dokumenteres på reiseregning). Reisestøtte kan ikke kombineres med tilskudd som eventuelt lokalavdelinger bidrar med.
Påmelding til treffet via internett på følgende lenke:

Husk å fylle ut ett skjema for hver deltaker.
PÅMELDINGSFRIST: 12 AUGUST. 2024.
Først til mølla prinsippet gjelder, og det er begrenset med plasser.
Det er bindende påmelding etter at påmeldingsfrist har utløpt.
Håper vi har fått laget et program med faglig innhold og aktiviteter som er av interesse. Vi synes også det er viktig å sette av god tid til det sosiale, erfaringsutveksling og likepersonsamtaler.
Se program for helgen på her og praktisk informasjon om transport m.m.