Kommunikasjonsutvalget i Ryggforeningen i Norge (RiN) søker etter flere redaktører for våre nye hjemmesider. Vi ønsker kontakt med deg som liker å være på nett, kanskje har erfaring med oppdateringer og hjemmesider. Hvis du har erfaring med bildebehandling er dette veldig ønskelig. Det vil bli gitt opplæring og veiledning i publiseringssystemet.

Vi ønsker nå å komme i kontakt med deg som ønsker å bidra til foreningen og til våre medlemmer. Om du er i arbeid eller hjemme, har ikke så mye å si. Vi ønsker kun at du skal være med å bidra, slik at denne foreningen kan leve i mange flere år fremover. Du må regne med å gjøre en del faste oppdrag og noen uregelmessig. Det viktigste er at du trives med dette og at du føler du bidrar til fellesskapet. Her er også mange muligheter for å bygge nettverk og bygge på sine kunnskaper.

Arbeidsoppgaver for våre redaktører

• Oppfølging og være kontaktperson for ditt tildelt ansvarsområde.
  • Lage, publisere, drifte og videreutvikle innhold på www.ryggforeningen.no i samarbeid med tildelte ansvarsområder.
  • Tilrettelegge bildemateriell og aktuelle bannere for publisering.
  • Enkle rapporter til leder for Kommunikasjonsutvalget.

Alle våre redaktører vil få tildelt sine ansvarsområder og kontaktpersoner, for at alt skal være rydde og best mulig organisert.  Alle som har verv som redaktører vil ligge under kommunikasjonsutvalget i RiN.

Send oss noen ord eller ta kontakt med Jon Lyder som er leder for Kommunikasjonsutvalget.

Kommunikasjonsutvalget har som formål, å gjøre relevant arbeid knyttet til magasinet Ryggstøtten, grafisk utforming, tekstarbeid, foto og video, samt utvikling og oppdatering av foreningens nettsider og sosiale medier. Vi bistår andre utvalg og lokalavdelinger i stor grad med grafisk materiell, teknisk hjelp med sosiale medier, og promotering av ulike arrangementer. Alt dette for å sørge for at våre medlemmer til enhver tid vet hva som skjer i Ryggforeningen i Norge.

| Les mer om Kommunikasjonsutvalget |