Verdens Ryggdag

[/et_pb_text][et_pb_dcsbcm_divi_breadcrumbs_module homebreadcrumbtext=”Hjem” computed_field_html_payload=”Hjem » Rygghelgen

Verdens Ryggdag – World Spine Day
Som finner sted 16. oktober hvert år, kommer helseprofesjoner og organisasjoner over hele verden sammen for å markere Verdens Ryggdag, for å fokusere på bevisstgjøring av ryggsmerter og andre problemer med ryggraden. For å sette ytterligere fokus på dette, vil Ryggforenings lokalavdelinger over hele landet ha stands og arrangementer hvor det informeres om rygghelse og Ryggforeningen i Norge. Ryggforeningen i Norge er landets største organisasjon for mennesker med nakke-, rygg- eller bekkenplager, deres pårørende, fagfolk og andre interesserte. Vårt fokus er på medlemmene og deres interesser.

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”Tekst – Aktuelle linker Verdens Ryggdag” _builder_version=”3.27.4″ _i=”3″ _address=”0.1.1.3″]

Aktuelle linker – Verdens Ryggdag

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]