For 2. gang arrangerer Ryggforeningen i Norge Rygghelgen. I år vil Rygghelgen gå av stabelen på Olavsgaard hotel på Skjetten 18.-20. oktober.  Vi inviterer alle våre medlemmer til en helg for å få inspirasjon, treffe andre som er «i samme båt», delta på faglige foredrag av høy kvalitet, besøke relevante utstillere, og ikke minst, mulighet for likepersonssamtaler og erfaringsutveksling.

Det vil være foredrag som er generelle og interessante for alle medlemmer uavhengig av diagnose, og det vil være diagnosespesifikke foredrag. Helgen tilrettelegges også for våre ungdomsmedlemmer, som vil bli ivaretatt av vår ungdomskontakt i Skoliosegruppa.

Ryggforeningen i Norge er en landsdekkende pasient- og brukerforening for mennesker med ryggplager, deres pårørende samt fagfolk og andre interesserte.

Er du ikke allerede medlem?

Skynd deg da vel, meld deg inn, så kan du også være med!