Påmelding

Rygghelgen

[/et_pb_text][et_pb_dcsbcm_divi_breadcrumbs_module homebreadcrumbtext=”Hjem” computed_field_html_payload=”Hjem » Rygghelgen » Påmelding

Påmelding til Rygghelgen

Påmelding

Du kan melde deg på ved å fylle ut påmeldingsskjemaet i linken nedenfor, eller du kan sende mail til ryggforeningen@ryggforeningen.mysites.io, eller ringe Eli på 69 26 87 00. Juli er ferietid, så epost og telefon sjekkes bare sporadisk.

Påmeldingsskjema

Rygghelgen på Facebook

Link: https://www.facebook.com/rygghelgen/

Praktisk informasjon om Rygghelgen 2019

Fredag 18. oktober:

• Innsjekk fra kl 1500

Søndag 20. oktober:

• Lunsj og avreise kl 1400

(Program for helgen vil komme snart).

Egenandeler

• 1800 kr per person i enkeltrom for hele helgen
  • 1500 kr per person i dobbeltrom for hele helgen
  • 800 kr for ungdomsmedlemmer
  • 1500 kr per person i enkeltrom, ankomst lørdag morgen
  • 1200 kr per person i dobbeltrom, ankomst lørdag morgen
  • Dagpakke lørdag kr 500
  • Dagpakke lørdag inkl. jubileumsmiddag kr 800
  • Dagpakke søndag kr 500
  • Pris for ikke-medlemmer er kr 3600
    (det vil si at medlemskap er lønnsomt!)

Rull til toppen