Rygghelgen

Hjem » Rygghelgen

Velkommen til Rygghelgen 2019

Kjære medlemmer i Ryggforeningen i Norge og velkommen til Rygghelgen 2019

Vi har den glede av å kunne invitere deg til Rygghelgen 2019 – en helg med faglig interessant program, og ikke minst til et sosialt fellesskap hvor du får sjansen til å treffe andre i samme båt.

I år har vi lagt Rygghelgen til Quality Hotel Olavsgaard på Skjetten. Her er det rikelig med gratis parkeringsplasser til de av deltakerne som kommer med bil. For de som kommer med fly, så frekventerer Flybussekspressen hotellet hver halvtime. Benytter du offentlig transport, går det hyppige bussavganger fra Oslo bussterminal, og fra Lillestrøm stasjon.

Fredag har vi ikke langt opp til noe faglig program, men satt av ettermiddagen og kvelden til innsjekking, mingling og standsbesøk. Vi har vært i kontakt med ulike behandlerprofesjoner og hjelpemiddelfirmaer som er nyttige for oss med ulike utfordringer i rygg, nakke og bekken. Lørdagen vil det være felles program frem til kl. 15, og fra 15:00-18:00 vil det være parallelle sesjoner hvor hver enkelt kan velge det de selv ønsker. Søndagen er satt av til diagnosespesifikt program. Leder for skolioseungdommen vil også være med, og ungdommene vil ha separat program mye av helgen. Programmet er ikke 100% spikret ennå, og noen navn og titler mangler i det ferien starter.

Vi har reservert 100 rom på Olavsgaard hotell. Først til mølla prinsippet gjelder. Så høres dette interessant ut, og du vil sikre deg plass, ikke nøl med å melde deg på!

Er du ikke allerede medlem?

Skynd deg da vel, meld deg inn, så kan du også være med!

Nedtelling til Rygghelgen 2019

Dag(er)