Lyst på et kaffeslabberas? Ryggforeningens avdeling Rogaland inviterer til kaffeslabberas og RyggcafeEspresso House, Amfi Madla tirsdag 28. januar. I en av de mange behagelige go-stolene på Espresso House, venter Roger fra styret på en kaffeslabberas sammen med kjente og ukjente.Høres dette kjekt ut?

» TODAY I WILL DO AMAZING THINGSBUT, FIRST COFFEE »

Sted: Espresso House, Amfi Madla, P-plass i kjeller og heis til 2. etg.
,Tidspunkt: Tirsdag 28. januar 2020 fra kl. 1100 til 1300

Ryggforeningens avdeling Rogaland v/ Roger (mobil: 951 31 456) spanderer en gratis kaffekopp eller mineralvann, og en kake til de 20 første oppmøtte deltakerne hertil dette slabberas.

Ingen påmelding

Kom og bli med! Ta gjerne med deg en venn.

Velkommen innom!

Mvh Styret

Avdeling Rogaland

Avdeling Rogaland på Facebook:

Ryggforeningen i Norge er en landsdekkende pasient- og brukerforening for mennesker med ryggplager, deres pårørende samt fagfolk og andre interesserte.

Ønsker du å bli medlem i Ryggforeningen i Norge? Trykk under.