Ryggforenings avdeling Øvre Romerike har hatt sommeravslutning og feiret Ryggforenings 25 årsjubileum den 17. juni 2019. Vi møtes på Peppes Pizza på Jessheim og spiste deilig pizza, kaffe og dessert. Hadde noen hyggelige timer med litt snakk om hva vi hadde gjort alle disse årene.

Vi var alle enige om at varmtvannstrening er det vil drive med. Der trener vi og det blir også litt sosialt. Yoga var litt av tema også men det er bare noen som vil det. Etter trening er det ryggkafe for de som vil, koselig. Vi er glade for at vi bor i en kommune hvor vi får leid varmtvannsbasseng.

Fint med tilskudd på kr 5000.- fra Ryggforeningen for å feire at vi er 25 år.

Leder Berit Risto
Ryggforenings avdeling Øvre Romerike
Ryggforeningen i Norge

Dere finner Ryggforenings avdeling Øvre Romerike her:

Avdeling Øvre Romerike

Ønsker du å bli medlem i foreningen?

Bli medlem

Ønsker du mer informasjon om denne avdelingen eller om Ryggforeningen, kan du gjerne ta kontakt med Servicekontoret vårt.

Ryggforeningen – Servicekontoret