Vil du lære mer om rygghelse? Alltid drømt om å prøve deg på Rodeo? Eller frister det mest å møte nye og kjente fjes til koselig samvær og mat?

Kom og hør Fysioterapeut Frode Skretting`s foredrag:

Rygg fra 0 – 100 år, hva skjer?

Foredraget sveiper innom både anatomi, motorisk utvikling, ergonomi i arbeid/hjem, arv/miljø samt informasjon om ulike rygglidelser fra Helsedepartementet. Gå ikke glipp av muligheten til både å høre om den prisbelønte stolen Rodeo og prøvesitte den.  Stolen er utviklet av Frode Skretting som har studert vitenskapen bak bevegelse og er spesialist innen allmennfysioterapi. Kanskje kan stolen være til hjelp for nettopp deg?

Alle er velkomne, enten en har ryggutfordringer eller ikke. Ta med deg familie, kollegaer og venner til denne temakvelden hvor ALT ER GRATIS; både pizza, mineralvann, kaffe/te og foredrag!

Dato:                                 Onsdag 02.10.19 kl.1900
Sted:                                 Luramyrveien 25A, 4313 Sandnes. SANDNES NÆRINGSPARK, 2.etg. i lokalene til Funksjonshemmedes Fellesorganisasjon (FFO)
Hvem er invitert?:         Åpent og GRATIS for alle medlemmer og ikke medlemmer

Påmelding

Påmelding innen: 25. septembersms til mobil 902 07 887, eller epost: Rogaland@ryggforeningen.no.
Oppgi antall på hvor mange dere blir totalt (pga. matbestilling).

Håper vi ser deg! Velkommen!

Mvh Styret – Ryggforeningens avdeling Rogaland

Avdeling Rogaland hjemmeside:

Avdeling Rogaland på Facebook:

Ønsker du mer informasjon om oss, ta kontakt med:

Stolen Rodeo

Den innovative stolen Rodeo produseres av selskapet Rodeo Holding i Stavanger. Selskapet ble stiftet i 2012 av Fysiopterapeut Frode Skretting, som har utviklet og designet Rodeo-stolen. Han jobber i dag som fysioterapeut i egen klinikk, samt at han er produktutvikler og daglig leder i Rodeo Holding AS.