Ryggforenings avdeling Rogaland ønsker alle våre medlemmer med følge, velkommen til juleavslutning på Big Horn Steak House i Sandnes, fredag 6. desember 2019.

Big Horn Steakhouse restaurant i Sandnes

Ligger innerst i Vågen med utsikt over havna. De stilrene lokalene med klassisk «Big Horn» preg, gjør den hyggelige restauranten like passende for familier og venner som forretningsmiddager. Big Horn Steak House er et amerikanskinspirert Steak House. De ønsker å gi deres gjester en real biffopplevelse i en tradisjonell og uformell atmosfære.

Servering

Ryggforeningen spanderer middag med dessert inkludert en enhet alkoholfri drikke.

Hovedrett: (A eller B)

• A) Hjort med rosenkål, fløtesaus og fløtegratinerte poteter
  • B) Grillet loin av Frøyalaks med sauterte aspargesbønner, gulerotstaver, rømme og bakt potet

Dessert: (C eller D):

• C) Riskrem med multe
  • D) Crème Brûlee med skogsbær

Etter middagen så er det kanskje på tide å få bevege seg litt? Vi går noen få steg inn til det trivelige nabolokalet `På Siå` (Gratis inngang). Her har vi reservert noen sittegrupper fra kl. 21:30 i nærheten av shuffleboardet. Shuffleboardet er leid fra kl.21:30-22:30 slik at 8 heldige vinnere av en loddtrekning under middagen får kose seg med gratis `lagspill` i den timen.

Vi andre kan være heiagjeng fra sidelinjen og i sittegruppene.
Kanskje vanker en premie til deltaker med det beste spille-trixet?

Serveringsstedet På Siå

Lokalet ligger til rette for en god prat, konkurranse eller roligere brettspill. Frister det deg mer å bare `henge i baren` og nyte Live-musikken som starter kl. 21:30, så er det mulighet til det også frem til alt stenger kl. 01:30.

Påmelding

• Er det noen allergi etc. som ønskes tatt hensyn til, vær vennlig å informer om både dette, antall påmeldte, og ditt middags/dessertvalg ved påmelding.
  • Bindende påmelding innen 29.11.19 til rogaland@ryggforeningen.no, eller til leder Roger Johannessen på telefon: 951 31 456

RiN-Rogaland-Juleavslutning-invitasjon-2019

Styret i Ryggforeningens Avdeling Rogaland

Vi håper at du har lyst til å komme!

Avdeling Rogaland

Avdeling Rogaland på Facebook