Modic en rygglidelse
Har jeg det?

Tidspunkt: Tirsdag 3. september kl. 1800
Sted: Helsehuset i Sarpsborg, Roald Amundsens gate 17

Modic er en «ny» tilstand og ble først beskrevet i 1988. Den krever spesiell behandling. Mange har slitt med smerter i ryggen i årevis uten å få en diagnose. Det kan være Modic.

Ryggforeningens avdeling i Østfold er så heldig å få besøk av fysioterapeut Astrid Landewall, fra Modic-klinikken i Norge, som hun driver sammen med Even Lærum, som en av Norges mest erfarne ryggspesialister. Hun vil gi oss innblikk i hva Modic er, hvordan den oppdages, behandles osv. Det vil selvfølgelig bli tid for spørsmål.

Møtet passer for alle med vond rygg også for de som allerede har en diagnose. En i styret i Ryggforeningen vil møte dere ved inngangen til Helsehuset fram til kl.1800. Det vil bli enkel servering og selvfølgelig kaffe. Det er parkeringsplass ved Helsehuset.

Påmelding

På grunn av servering må vi ha påmelding til medlemsmøte innen 1. september 2019. Påmelding sendes til epost
ostfold@ryggforeningen.no

Vedlegg: RiN-avd-østfold-møte-modic-2019-01