Ryggforeningens avdeling Nedre Romerike inviterer nye og gamle medlemmer til trivelig og hyggelig Pizzatreff tirsdag 18. februar 2020 fra kl 18.00, Peppes Pizza, Teatergata 14, Lillestrøm. Styret vil også informere om aktivitet som vi tilbyr våre medlemmer. Vi har også lotterisalg, ta gjerne med en gave.

Tidspunkt: tirsdag 18. februar 2020 fra kl 18.00
Sted: Peppes Pizza, Teatergata 14, Lillestrøm

• Egenandel er satt 50 kr som dekker pizza.
  • Drikke betaler dere selv. Vipps #583983 eller kontant.
  • Meld dere gjerne på til meg: gulling73@yahoo.no

PS: Husk vårt årsmøte er onsdag 4. mars 2020. Til dere som ønsker å få utdelt årsmøtepapirer, så er denne pizzakvelden anledning til å få disse. Meld gjerne i fra om du vil ha disse på epost gulling73@yahoo.no

Velkommen til en hyggelig og sosial pizzakveld

Gunnhild Lohn
Sekretær for avdeling Nedre Romerike
Ryggforeningen i Norge

Avdeling Nedre Romerike

Ryggforenings avdeling Nedre Romerike på Facebook

Ryggforeningen i Norge er en landsdekkende pasient- og brukerforening for mennesker med ryggplager, deres pårørende samt fagfolk og andre interesserte.

Ønsker du å bli medlem i Ryggforeningen i Norge? Trykk under.