Kjenner du noen som du mener er egnet til å være med å styre i Ryggforeningen MjøsRygg avdeling Hedmark og Oppland, eller kanskje du har lyst selv, ja så ta kontakt med oss.Lokalavdelingen Ryggforeningen MjøsRygg ble stiftet i januar 2013 og drives av frivillige ildsjeler. Vi ønsker flere til å være med å engasjerte seg i styret. Er du interessert i å være med å få i gang aktiviteter og medlemsmøter med faglig og sosialt innhold o.l. i byene og områdene rundt Mjøsa vil vi gjerne høre fra deg.

Hvem ser vi etter?

Fint om du har erfaring fra organisasjonsarbeid fra tidligere, men ikke noe krav. Interesse for rygghelse og fysisk aktivitet er også bra. Lokalavdelingene er Ryggforeningens forlengede arm ut i distriktene. Vi skal engasjere oss for mennesker med nakke rygg og bekkenplager.

Har du, eller noen du kjenner, lyst til å være med å gjøre en innsats for vår avdeling i et kjempe viktig, morsom og lærerik styreverv, send oss en e-post til leneslettum@gmail.com. Ønsker du mer informasjon om hva vi ønsker, så kan man gjerne ta kontakt med Lene Slettum på telefon 480 78 801.

Styret i Ryggforeningen MjøsRygg avdeling Hedmark og Oppland
www.ryggforeningen.no