Ryggforeningens avdeling Nedre Romerike inviterer til årets første medlemstreff. Sett av tirsdag 21. januar kl 18.00 og møt opp på St. Ilhensvei 113. Vi vil få besøk av Norges Reumatikerforbundet, Skedsmo og omegn, som vil informere om NRF og deres Reuma-Sol tilbud.

Tidspunkt: 21. januar 2020, kl 18.00
Sted: St. Ilhensvei 113

– Leder ønsker nye og gamle medlemmer velkommen til et nytt medlemsår

– Vi får besøk av Norges Reumatikerforbundet, Skedsmo og omegn,  som vil informere om NRF og deres Reuma-Sol tilbud.

– Info om våre aktiviteter fremover våren 2020.
Vi åpner for innspill om den enkeltes medlems ønsker.

– Bevertning og lotteri og utlodning. ta gjerne med en gevinst.
Vi har nå Vipps, #583983 eller vi tar også kontanter.

Husk å skrive inn navn, adresse, tlf, medlem eller ikke.
Påmelding til Gunnhild Lohn på epost gulling73@yahoo.no eller telefon: 905 82 956

RiN-nedre-romerike-medlemstreff-21012020-A4-01-web

Avdeling Nedre Romerike

Avdeling Nedre Romerike sine sosiale medier

Ryggforeningen i Norge er en landsdekkende pasient- og brukerforening for mennesker med ryggplager, deres pårørende samt fagfolk og andre interesserte.

Ønsker du å bli medlem i Ryggforeningen i Norge?