Kommunikasjonsutvalget

[/et_pb_text][et_pb_dcsbcm_divi_breadcrumbs_module homebreadcrumbtext=”Hjem” computed_field_html_payload=”Hjem » Rygghelgen

Kommunikasjonsutvalget

Kommunikasjonsutvalget har som formål, å gjøre relevant arbeid knyttet til magasinet Ryggstøtten, grafisk utforming, tekstarbeid, foto og video, samt utvikling og oppdatering av foreningens nettsider og sosiale medier. Vi bistår andre utvalg og avdelinger i stor grad med grafisk materiell, teknisk hjelp med sosiale medier, og promotering av ulike arrangementer. Alt dette for å sørge for at våre medlemmer til enhver tid vet hva som skjer i Ryggforeningen i Norge.

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Rull til toppen