Flere medlemmer i Ryggforeningen har oppfordret styret til at vi må delta på Arendalsuka. I år gjør vi det. Styreleder Jørn Pettersen, Gunnhild Lohn fra spinal stenose gruppa og høringsutvalget og kontorleder vil stå på stand tirsdag 13. august fra kl. 14-17, og onsdag 14. august fra kl. 14-17.

Kom og besøk oss på stand 126!

FFO i Agder hadde 2 messeplasser under Arendalsuka. Den ene benytter de selv, den andre er stilt til disposisjon for medlemsorganisasjoner i FFO. Vi takket ja til tilbudet, og fikk to økter. Til sammen 19 organisasjoner skal bemanne teltet i løpet av uken.

– Vi skal bidra til gode diskusjoner om en rekke rygg- og nakkerelaterte temaer, deriblant fastlegeordningen, sykehus og videreutvikling av helsetjenesten, sier styreleder Jørn Pettersen.

Arendalsuka finner sted mellom 12. og 17. august 2019, og samler aktører innen politikk, media, organisasjon- og næringsliv, og akademia, til en møteplass for diskusjon om ulike samfunnsaktuelle temaer.

Arendalsuka skal være en årlig nasjonal arena hvor aktører innenfor politikk, samfunns- og næringsliv møter hverandre og folk, for debatt og utforming av politikk for nåtid og framtid. Arendalsuka er partipolitisk uavhengig, og har som mål å styrke troen på politikk og politisk debatt. Arendalsuka vil på denne måten bidra til å styrke kraften i vårt levende demokrati.

Arendalsuka på nett

Arendalsuka sender live streaming

Det sendes live streaming fra debattene i hovedprogrammet.
Livesendingene blir lagt ut på denne siden når uka er i gang.
Live streaming: https://arendalsuka.no/live

Mange av Arendalsukas arrangører streamer sine arrangementer, enten på egen nettside eller på Facebook. Du finner oversikt over alle arrangementer som blir streamet og en lenke til streamingen under hvert enkelt arrangements beskrivelse.

Link: https://arendalsuka.no/event/search?filter=internetStreaming

#ryggforeningen #ryggforeningeninorge #arendaluka