Da har servicekontoret og Eli fått satt sammen et oppdatert program for Rygghelgen 2019. For 2. gang arrangerer Ryggforeningen i Norge Rygghelgen. I år vil Rygghelgen gå av stabelen på Olavsgaard hotel på Skjetten 18.-20. oktober. Vi har invitert alle våre medlemmer til en helg for å få inspirasjon, treffe andre som er «i samme båt», delta på faglige foredrag av høy kvalitet, besøke relevante utstillere, og ikke minst, mulighet for likepersonssamtaler og erfaringsutveksling. Det vil være foredrag som er generelle og interessante for alle medlemmer uavhengig av diagnose, og det vil være diagnosespesifikke foredrag.

Program-RiN-Rygghelgen-2019-02

Fremdeles noen ledige rom til Rygghelgen 2019

Hei til deg som skal på Rygghelgen 2019. Vi har nå fått flere avmeldinger på rom på Quality Hotel Olavsgaard på Skjetten. Vi har reservert over 100 rom på Olavsgaard hotell. Først til mølla prinsippet gjelder. Så høres dette interessant ut, og du vil sikre deg et rom for helgen, ta kontakt med vårt servicekontor.

Eli Steen
Kontorleder