Arbeidsgruppa for tillaging av brosjyren angående spinal stenose, skivedegenerasjon og prolaps har hatt sitt første møte i Drammen 21. august 2019. Gruppa jobber med tekst til en pasientbrosjyre om «Spinal stenose med degenerative ryggplager». Målet er at innholdet skal være klart sånn at vi rekker å trykke og sende den ut til lokalavdelingene innen Verdens Ryggdag 16. oktober 2019.

Arbeidsgruppa består av:

Nå finner du oss på Facebook også

Hva er Spinal Stenose?

Spinal stenose betyr innsnevring av ryggmargskanalen. Innsnevringen kan trykke direkte på ryggmargen eller på nerverøttene som forgreiner seg ut fra ryggmargen. Dette kan forårsake smerter, dovning, nummenhet eller svakhet i beina, føttene og setet.

Har du spinal stenose, skivedegenerasjon eller prolaps?

Registrer deg i diagnosegruppen vår! Send oss gjerne en epost til ryggforeningen@ryggforeningen.no eller ring servicekontoret på telefon 69 26 87 00.

[ Les mere om Diagnosegruppa Spinal Stenose her ]