Hvis du er registrert spiller og tipper på noen av Norsk Tippings spill, kan du registrere vår avdeling som mottaker av Grasrotandelen. Da vil vår avdeling bli tilgodesett med penger hver gang du spiller. Det koster ikke deg noe. Du må kun oppgi vårt organisasjonsnummer til kommisjonæren du tipper eller registrere deg selv inn på Norsk-tipping sine hjemmesider.

Du kan gå inn på denne linken og registrere deg:

Ryggforeningens avdeling for Nedre Romerike org. nr: 919 288 426
Status 31. mars 2019:
Antall spillere: 18
Generert hittil i år: 3 137,01

Grasrotandelen ble lansert 1. mars 2009. Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 7 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Ved spill på Multix, Instaspill og Oddsen er Grasrotandelen 14 prosent av spillinnsatsen etter fratrekk for gevinster. Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd og Belago. Utbetaling av grasrotmidler skjer tre ganger per år, 1. januar, 1.mai og 1. september. Grasrotmidlene blir utbetalt fra Norsk Tipping til den bankkontoen som er registrert på grasrotmottakeren i Frivillighetsregisteret.

Trenger du mer informasjon eller hjelp, så kan du kontakte Servicekontoret vårt. Du kan sende en epost ryggforeningen@ryggforeningen.no eller ved å ringe telefon 69 26 87 00.