Årets markering av Verdens Ryggdag er over for Ryggforeningens avdeling Nedre Romerike. Vi hadde en åpen informasjonskveld der vi hadde besøk av Astrid Landewall fra Modicklinikken i Norge. Hun hadde et knallbra og forståelig foredrag. Det var 18 stykker som lyttet og en del spurte engasjement. Medlemmer delte sin erfaring. Kjempeflott at dere alle kom.

Kjøkkengjengen varta opp med vafler og glutenfri kjeks og andre godsaker. Hva skulle vi gjort uten dem? Vi hadde loddsalg der en av hovedgevinstene var 5 kg mandelpoteter fra fjellbygda Alvdal. Astrid Landewall fikk blomst.

Nå ser vi frem til en fin Rygghelg på Olavsgaard hotell fra 18. til 20.oktober 2019.

Gunnhild Lohn
Ryggforeningens avdeling Nedre Romerike