Luftens baron flyr igjen

For under ett år siden falt Jonny Krogsund ned fra sin egen Zipline. Det hjalp ikke akkurat på ryggen, som var ødelagt fra før. Men, Johnny er ikke den som gir seg, og nå er han klar for nye eventyr.

Det er et eventyr å snakke med Jonny, en viktig brikke i Ryggforeningen i Drammen. Det er forresten kona også, en viktig brikke altså. Hun er kasserer i laget, Jonny er styremedlem. Kona Toril er også en viktig brikke i alle eventyrene til Jonny. Han pleier å foreslå de rareste sprell, hun pleier å bli med på dem.

Alltid uforsiktig

Han ble med i Ryggforeningen da han fikk påvist spinal stenose. Da hadde han jobbet siden han var 16 år, men med sveise- og planarbeid. Han innrømmer selv at han har vært uforsiktig, og at han har hørt det mange ganger i livet. Men, hva er vel livet uten litt lek og moro? Så da har man det moro, da. Med to operasjoner og en avstivning i ryggen. Den avstivningen gikk det forresten dårlig med i den zipline-ulykken, men det kommer vi tilbake til.

For og lese resten av denne historien om Jonny. Klikk her for å bli medlem