Kommende aktiviteter i Ryggforeningen avd Nord Østerdal

Onsdag den 15.juni skal vi stå på stand ved Nebybrua på Tynset fra kl 16 til kl 18. Det blir liv og røre for markering av frivilligheten på Tynset. Håper noen kommer innom oss i Ryggforeningen avd Nord-Østerdal. Har med Ryggforeningens t-skjorter til betalte medlemmer.

Lørdag den 18.juni skal vi stå på stand på Midtsommerdagene på Steia(sentrum) i Alvdal fra kl 10 til ca kl 15. Men handelsstand i Alvdal serverer gratis frokost fra kl 09. Midtsommerdager er et fellesarrangement i Alvdal der lag, foreninger, næringsliv og privatpersoner har bidratt sammen til å lage et variert program med mange spennende aktiviteter i bygda. Yrende folkeliv på Steia som må oppleves. Ryggforeningen avd Nord-Østerdal vil markere oss med stand, snakke med folk om rygghelse, dele ut informasjon og være synlig i de blåe t-skjortene.

Vi i Ryggforeningen avd Nord-Østerdal kan jo delta på Stolpejakta her i fjellregion. En fin fellesaktivitet der vi kan finne et sted å få oss drikke og noe å bite i etter stolpejakta. Ser det kommer opp stolper nå utover. Alvdal sentrum har 40 stolper. Rendalen har tre områder med tilsammen 60 stolper. oppi Os i Østerdalen er det ca 50 stolper. Koppang har iallefall 30 stolper rundt omkring. Pluss andre steder rundt i fjellregion. Anbefaler at dere laster opp “Stolpejaktappen” på mobilen eller hente håndholdt kart der de har det. Informasjon vil bli publisert på facebook og sendt på mail når vi kan ha felles tur.

Gunnhild Lohn

Leder for Ryggforeningen avd Nord-Østerdal

nordosterdal@ryggforeningen.mysites.io

Bli medlem for å lese resten av saken.
Trykk her for å bli medlem.
Rull til toppen