Kjære medlemmer i MjøsRygg

Nå har styret tatt sommerferie, og i den anledning vil vi ønske dere god sommer! I tillegg har vi lyst til å si litt om hva vi planlegger av aktiviteter for høsten. Alt er ikke helt på plass, og dere vil få mer informasjon etterhvert, men i første omgang er det lurt å holde av 4.oktober.

Da blir det medlemsmøte med lege og foredragsholder Audun Myskja. Denne samlingen blir på kveldstid på Wood i Brumunddal og skal egne seg godt for alle medlemmer, uavhengig av ryggdiagnose. I tillegg ønsker vi også å få til uformelle møter på dagtid (kafe, gåturer etc.), også med utgangspunkt i Brumunddal.

Når og hvor ofte, kommer vi tilbake til til høsten. Videre er vi i gang med å planlegge den så mange ganger utsatte modickvelden sammen med Ryggforeningens avdelinger i Elverum og Nord-Østerdal. Dette blir mest sannsynlig lagt til november.

Har dere ønsker om aktiviteter og temaer for medlemsmøter, så send gjerne en melding til ellenjnf@gmail.com (Ellen Johanne Narum Fodnestøl)

Enn så lenge, ønsker vi dere en god sommer!

Mvh.

Styret i MjøsRygg

Bli medlem for å lese resten av saken.
Trykk her for å bli medlem.
Rull til toppen