Visste du at Ryggforeningen i Norge har en egen Instagram?

Du finner oss på #ryggforeningen og der er vi aktive og legger ut litt annet i tillegg til det som deles her på #Facebook og vår hjemmeside. Har du #Instagram selv blir vi veldig glade om du vil følge oss.

Og en egen hashtag #ryggforeningen

Med #ryggforeningen ønsker vi å oppfordre følgerne våre til å anbefale nettsider, ressurser, øvelser, fagstoff, forskning, aktiviteter, seminarer, foredrag, osv. Her har vi stor bredde og ønsker kun at dere skal være aktive og bidra det man kan.

Dere MÅ benytte #hashtags når dere publisere noen som er interessant for oss og dine lesere. Det hjelper ikke hvor bra side man har, dersom ingen vet om oss og følger oss.

HASHTAGS som brukes: #ryggforeningen #rygghelgen #skoliosegruppa #modicgruppa #spinalstenosegruppa (flere kommer).

Ved utgangen av andre kvartal 2019 var det i underkant av 2,4 millioner nordmenn som brukte #Instagram. Kilde: © TORMOD SPERSTAD

Link: #ryggforeningen – www.instagram.com/ryggforeningen