Finn din diagnosegruppe

Finn din diagnosegruppe

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row column_structure=”1_4,1_4,1_4,1_4″ use_custom_gutter=”on” gutter_width=”2″ _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” custom_padding=”13px||16px|||”][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_button button_url=”/diagnosegruppe-spinal-stenose” button_text=”Spinal stenose” button_alignment=”center” admin_label=”Knapp1 – Spinal stenose” _builder_version=”3.22.4″ custom_button=”on” button_text_color=”#000000″ button_border_color=”#f7af36″ button_font=”||||||||” custom_css_main_element=”width: 100%;”][/et_pb_button][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_button button_url=”/diagnosegruppe-skoliose” button_text=”Skoliose” button_alignment=”center” admin_label=”Knapp2 – Skoliose” _builder_version=”3.22.4″ custom_button=”on” button_text_color=”#000000″ button_border_color=”#f7af36″ button_font=”||||||||” custom_css_main_element=”width: 100%;”][/et_pb_button][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_button button_url=”/diagnosegruppe-modic” button_text=”Modic” button_alignment=”center” admin_label=”Knapp3 – Modic” _builder_version=”3.22.4″ custom_button=”on” button_text_color=”#000000″ button_border_color=”#f7af36″ button_font=”||||||||” custom_css_main_element=”width: 100%;”][/et_pb_button][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_button button_url=”/diagnosegruppe-andre-diagnoser” button_text=”Andre diagnoser” button_alignment=”center” admin_label=”Knapp4 – Andre diagnoser” _builder_version=”3.22.4″ custom_button=”on” button_text_color=”#000000″ button_border_color=”#f7af36″ button_font=”||||||||” custom_css_main_element=”width: 100%;”][/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22.3″][et_pb_row _builder_version=”3.25″ custom_margin=”-76px|auto||auto||” custom_padding=”10px|||||”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Tekst – Diagnosegrupper” _builder_version=”3.27.4″ min_height=”420px” custom_padding=”16px|||||”]

Diagnosegrupper i Ryggforeningen i Norge

Ryggforeningen har opprettet diagnosegrupper for å ivareta diagnoserelaterte oppgaver.

Med diagnoserelaterte oppgaver menes forhold tilknyttet diagnosen og konsekvenser av denne, som behandlingstilbud, tilgang til medisiner, tilrettelegging, rettigheter, økonomi, forskning og andre forhold av betydning for den som lever med diagnosen.

Sentralstyret har det overordnede ansvaret for diagnosegruppene. Sentralstyret kan vedta opprettelse av grupper for aktuelle diagnoser, og opprette et interimsstyre/kontakt. Avdelinger kan opprette diagnosegrupper/-kontakter innen sitt omrade.

Alle ledd i Ryggforeningen har i sin virksomhet praktisk og økonomisk ansvar for diagnosearbeidet.

Rull til toppen