Det medisinske fakultet, Universitetet i Bergen og Ryggforeningen i Norge inviterer til «Styggen i ryggen – Debatt om ryggproblemer» torsdag 19. september 2019, på Litteraturhuset i Bergen. Ryggforeningen i Norge oppfordre alle våre medlemmer til å stille opp og bli med i debatten. Arrangementet er helt gratis og bare å møte opp;-)

Det medisinske fakultet, Universitetet i Bergen, og vi har på torsdag en panelsamtale om ryggproblemer på Litteraturhuset i Bergen. Thor Einar Holmgård, leder av kontrollutvalget i Ryggforeningen, vil bli med på debatten og vil være med å svare på spørsmål. Har du vondt i ryggen? Du er ikke alene. Kom og hør om ny forskning og fagfolkene sine beste råd for ein bedre hverdag. Helt gratis og du kan spørre ekspertene om det du lurer på!

Ekspertene er:

– Lege og ryggforsker Aage Indahl,