Den Internasjonale Skoliosedagen

[/et_pb_text][et_pb_dcsbcm_divi_breadcrumbs_module homebreadcrumbtext=”Hjem” computed_field_html_payload=”Hjem » Rygghelgen

Den Internasjonale Skoliosedagen
Markeres siste lørdag i juni hvert år. Skoliosegruppa i Ryggforeningen i Norge ønsker å skape oppmerksomhet i juni, da den internasjonale skoliose-måneden er, og som har som mål om å skape bevissthet rundt diagnosen skoliose.

[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”Tekst – Aktuelle linker Den Internasjonale Skoliosedagen” _builder_version=”3.27.4″ _i=”3″ _address=”0.1.1.3″]

Aktuelle linker – Den Internasjonale Skoliosedagen

• Kommer..

[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ admin_label=”Tekst – Hashtag” hover_enabled=”0″]