Bedre Muskel- og skjeletthelse vil være et av temaene på årets Body Mind Spirit Festival som går av stabelen på Norges Varemesse på Lillestrøm fredag, lørdag og søndag. Stand nr. 212 er nå klar og vi gleder oss til å være sammen med Norges Massasjeforbundet. Vi har fått til et svært bra samarbeid der som innebærer stor plass, mye profilering for oss og lave kostnader. Massasjeforbundet representanter vil også gi mulighet til gratis massasjebehandling på standen, samt foredrag om klassisk massasje og førstehjelpskurs.
Kom og besøk oss da vel

Om Body Mind Spirit Festival

Gode opplevelser, oppdagelser og vekst med et stjernelag av kunnskapsrike og erfarne lærere og inspiratorer. Et bredt program med foredrag, workshops og aktiviteter av høy kvalitet. Stor utstilling med unike tilbydere av produkter og tjenester innen kropp, sjel og sinn. Yoga, meditasjon, mindfulness, healing, fitness, velvære, helhetlig helse og personlig utvikling. The place to be for deg som ønsker mer balanse, økt fokus og ny inspirasjon. 200 utstillere, 250 foredrag/workshops, 6000 besøkende.

Du kan kjøpe billetter her.
Programmet finner du her.

Åpningstider

• Fredag 8. november 11.00 – 19.00
  • Lørdag 9. november 11.00 – 19.00
  • Søndag 10. november 11.00 – 18.00

Aktuelle linker

Norges Massasjeforbund

Norges Massasjeforbund (NMF) arbeider for økt kunnskap om, og utbredelse av klassisk massasje i Norge og Norden. NMF er et frittstående forbund for utøvere av helserettet klassisk massasje. Forbundet verner om bransjens seriøsitet bl.a. gjennom å kvalitetssikre medlemmer og skoler, samt motivere til videre studier og faglig utvikling.

Massasjeforbundet sine nettsteder:

#ryggforeningen #ryggplager #rygg #massasjeforbundet #BodyMindSpirit