Nordmøre og Romsdal

Hjem » Avdeling Nordmøre og Romsdal

Aktuelt fra Nordmøre og Romsdal

Evy Svanemsli, Leder

Her vil dere finne informasjon om de som er kontaktpersoner for avdeling Nordmøre og Romsdal, Ryggforeningen i Norge. Kontakt Ryggforeningen servicekontor på 69 26 87 00 eller e-post til ryggforeningen@ryggforeningen.no, hvis du ikke oppnår kontakt, så videreformidler vi din henvendelse til ditt lokalavdeling.

• Leder: Evy Svanemsli
  • Nestleder: Liv Røkkum
  • Sekretær: Ingunn Bach
  • Styremedlemmer: Bjørg Høynes, Anne G. Møyholm og Gunhild Sporsheim
  • Varamedlemmer: John Strøm og Hilde Reiten
Likepersoner

Ryggforeningens sentrale likepersonstelefon: 911 74 174.
E-post: likeperson@ryggforeningen.no

Vi har et bredt nettverk av likepersoner. Kontakt Ryggforeningen på 69 26 87 00 eller E-post til ryggforeningen@ryggforeningen.no, så videreformidler jeg din henvendelse til rett diagnose eller lokalavdeling. Du kan også kontakte leder i Ryggforeningens avdelinger hvis du ønsker å snakke med en likeperson som bor nær deg.

Sosiale medier

Avdeling Nordmøre og Romsdal på Facebook:

VI ER PÅ FACEBOOK