Åse Mæle Jacobsen overlater stafettpinnen videre etter mer enn 7 år som leder i Rogaland. Roger Johannessen er ny leder.

Bilde: Roger takker Åse for mange års innsats som leder i Rogaland.

20. februar 2019 avholdt Ryggforeningens avdeling Rogaland sitt årsmøte i FFO sine lokaler i Luramyrveien i Sandnes. Etter årsmøtet var medlemmene invitert til drøs og mat. Det var flott å treffe dere, smørbrødene var nydelige, og jeg fikk et nytt ord i mitt vokabular!

Pizzakvelder, geocaching, yogakurs og gåturer har stått på programmet i 2018. I 2019 rekker vi ikke å inndrive medlemskontingenten før de er i gang med yogakurs igjen. Temamøter og gåturer arrangeres flere ganger i løpet av året. Tur til Danmark står også på programmet i 2019, og ellers er styret mottakelig for tips til sosiale aktiviteter. Rogaland har god økonomi da de mottar inntekter fra bingo, så det går an å komme med forslag som koster – i hvert fall litt.

Styret i RiN Rogaland består av, fra venstre, Dagny Gaustad, Marianne Melby Forseth, Perny Haugland, Bjarne Bøe, Roger Johannessen (leder) og Linda Djuve.

tekst og foto: eli steen

Kontaktperson
Ønsker du mer informasjon om Ryggforeningens avdeling Rogaland og aktivitetene deres, kan du kontakte leder Roger Johannessen på telefon 951 31 456 eller e-post til leder.rogaland@ryggforeningen.no