ANDREAS DØNÅSEN KOMMER PÅ RYGGHELGEN, KOMMER DU?

Andreas Dønåsen jobber som fysioterapeut og livsstilsveileder med interesse for utmattelsestilstander, utbrenthet, fordøyelsesplager, hodepine og langvarig smerte. Andreas har helt siden utdanningen vært opptatt av å jobbe med helse på en helhetlig måte. Derfor har han blant annet studert ernæring i Stockholm og filosofi ved NTNU.

For øyeblikket tar han utdanning innen Hypopressive Trening (rehabilitering av bekken/kjerne-funksjon) ved siden av jobben i privat praksis. Han holder jevnlige kurs og foredrag innen helse, livsstil og økologi for bedrifter, lag og foreninger. På fritiden henter han gjerne mat rett fra naturen og er aktiv i flere miljø innen økologisk dyrkning og permakultur.

FOREDRAG:

«Økologisk livsstil for et påkoblet liv»

Andreas vil ta oss med på en reise inn i økologiens mikroskopiske liv hvor vi ser på sammenhengen mellom menneske og natur. Jord, luft, mikrober og vann er alle livsnødvendige elementer for vår eksistens. Som mennesker står vi i en direkte relasjon til omgivelsene rundt oss. Hvordan vi engasjerer oss i miljøet rundt oss er avgjørende for vårt indre klima og hvorvidt vi dekker våre behov. Dette samspillet kan legge til rette for helbredelse og meningsfulle opplevelser.

Hvordan bruker du kroppen i din hverdagslige utfoldelse? Hvordan sørger du for å dekke næringsbehovet? Lever du i tråd med din biologi, personlighet og sjelelige/indre liv? Hvordan puster du inn frisk luft og hvordan kvitter du deg med surhet?

Oppdatert program for rygghelgen og påmelding finner du her

Bli medlem for å lese resten av saken.
Trykk her for å bli medlem.
Rull til toppen